Általános Szerződési Feltételek
A jelen ÁSZF tartalmazza a https://storyonthewall.hu WEBÁRUHÁZ (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
Jelen ÁSZF értelmében a Webáruház üzemeltetője az Eladó, míg a Vevő a
fogyasztó, vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező
szervezet, mint Megrendelő és Felhasználó, akinek az Eladó a jelen Webáruházon
keresztül árut ad el. A https://storyonthewall.hu honlapon
keresztül forgalmazott kereskedelmi tételek értékesítésére jelen Általános
Szerződési Feltételek alkalmazandók. A Vevő a vásárlás előtt, a jelen Általános
Szerződési Feltételeket is elfogadja. Az Általános Szerződési Feltételek
mindenki által megismerhetőek, nyilvánosak.
Webáruház címe: https://storyonthewall.hu/
A Webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban: Eladó, vagy
Szolgáltató, vagy vállalkozás) adatai:
Cégnév: Grafika ’74 Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely címe: 4034 Debrecen, Lahner u. 24/A.
Telephely címe: 4031 Debrecen, Köntösgát sor 15.
Cégjegyzékszám: 09-09-006484
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága
Statisztikai számjel: 11799333181311309
Adószám: 11799333-2-09
Bankszámlaszám: 61400038-10017643-00000000
A vállalkozás üzleti tevékenysége helyének postai címe:
4034 Debrecen, Lahner u. 24/A.
A Vevő panaszát az alábbi címre küldheti meg:
4034 Debrecen, Lahner u. 24/A.
Telefonszám: +36-20/350-2979
E-mail cím: storyonthewall.info@gmail.com
Tárhelyszolgáltató neve, székhelye, elérhetőségei: DiMa.hu Kft., 4032
Debrecen, Békessy Béla u. 9. C. épület 3. emelet 10. ajtó, +36-30/661-3609, info@dima.hu
Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása
- A vásárlás
során a Felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni,
akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon
található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek
elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató
és a Webáruház Felhasználója között.
2. Ha a Felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem küldhet megrendelést sem.
A megrendelés lépései:
- 1. A
megrendelés összeállítása (kosár használata)
- 2. Kosár
tartalmának ellenőrzése („Tovább a pénztárhoz”-ra kattint)
- 3.
Számlázási és szállítási adatok megadása
- 4. A
megrendelés elküldése („Megrendelés elküldése”-re kattint)
- 5. A
megrendelés visszaigazolása érkezik e-mail címre
A Webáruházban történő vásárlás a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon,
elektronikus úton történő megrendeléssel lehetséges. A megrendelés és
szerződéskötés minden esetben magyar nyelven történik.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a Megrendelő
(vásárláskor megadott) adatainak valódiságát megvizsgálja, és amennyiben az
abban foglalt adatok valódisága kétséges, megkérdőjelezhető, vagy
értelmezhetetlen, úgy a megrendelést törölje. A Szolgáltató megrendelést csak
nagykorú, bejelentett magyarországi lakcímmel, telefonszámmal és e-mail címmel
rendelkező személyektől, továbbá Magyarországon bejegyzett székhellyel
(kiszállítási címmel) rendelkező jogi személytől, illetve jogi személyiséggel
nem rendelkező szervezettől fogad el. Más nevére szóló megrendelést a
Szolgáltató nem fogad el.
A Megrendelő a Szolgáltató Webáruházában található, az általa megrendelés
szándékával kiválasztott terméket a kosárba helyezi, megjelölve ezzel
egyidejűleg az általa megrendelni kívánt darabszámot. A kosár tartalmazza a
Megrendelő által kiválasztott termékeket, a termékek darabszámát, egységárát, a
szállítással kapcsolatos költségeket, a Megrendelő által fizetendő végösszeget.
Ezután a „Tovább a pénztárhoz” ikonra kattintva a Megrendelő kitöltheti a
megrendelő lap rovatait, amelyekben megadhatja a megrendeléshez szükséges
számlázási és szállítási adatait és kiválaszthatja a felajánlott fizetési módok
valamelyikét. A megrendelőlap szükséges rovatainak kitöltését követően a
„Megrendelés elküldése” ikonra kattintva a megrendelés befejeződik, a következő
ablakban a megrendelés tartalmának részletes listája még látható.
A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően
kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok Megrendelő által történt
ellenőrzését követően, a „Megrendelés elküldése” ikonra kattintás Megrendelő
által történő megerősítésével, ezáltal a Szolgáltató részére elektronikus úton
történt elküldésével, majd a Szolgáltató írásos, elektronikus úton történő
rendelés visszaigazolásával jön létre.
Ha a Megrendelő a megrendelőlapot hibásan vagy hiányosan tölti ki,
hibaüzenetet kap, mely tájékoztatja Megrendelőt a hiba okáról, és a kitöltési
hiba folytán az ajánlati kötöttség létre nem jöttéről. A Szolgáltató a megrendelés,
szerződés tényét, létrejöttét, a megrendelés tartalmát a megrendelés elküldését
(a Szolgáltató számára hozzáférhetővé válását) követő 48 órán belül a
Megrendelő által megadott e-mail címre történő elektronikus levél küldésével
visszaigazolja a hatályos jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően. Amennyiben
a Szolgáltató visszaigazolása a rendelés Megrendelő által történt elküldésétől
számított legkésőbb 48 órán belül a Megrendelőhöz nem érkezik meg (számára nem
válik hozzáférhetővé), úgy a Megrendelő ezzel minden hátrányos jogkövetkezmény
Szolgáltató felé való érvényesítése, illetve Megrendelőt terhelő bárminemű
kötelezettség nélkül mentesül az ajánlati kötöttség, illetve a szerződéses
kötelezettség alól.
A Szolgáltató megrendelés visszaigazolása minden esetben tartalmazza a
Megrendelő által megrendelt termék megnevezését, mennyiségét, a szállítás és a
fizetés Megrendelő által kiválasztott módját, a termék árát és a szállítási
költséget, valamint a Szolgáltató által vállalt várható szállítási határidőt.
A Szolgáltató a Megrendelőt a tudomására jutást követően minden esetben
haladéktalanul tájékoztatja, ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, vagy
ha nem tudja azt a rendelés visszaigazolásban megadott, várható határidőben
leszállítani. Szolgáltató a Megrendelőt a fenti körülményekről legkésőbb az
eredeti szállítási határidőig elektronikus úton tájékoztatja a módosult
szállítási határidő megjelölésével, azzal, hogy a Megrendelő ezen Szolgáltatói
tájékoztatás megérkezését követő 48 órán belül jelezheti Szolgáltató felé, hogy
a szállítást a módosult feltételekkel is elfogadja szerződésszerű
teljesítésnek, vagy hogy a megrendeléstől el kíván állni. A megrendelés
fenntartásához a Megrendelő kifejezett, elektronikus úton adott, írásbeli
nyilatkozata szükséges.
A felek közötti szerződés létrejöttének időpontja a Szolgáltató megrendelés
visszaigazolásának a Megrendelő e-mail címére történő megérkezésének
(hozzáférhetővé válásának) időpontja. A felek között ily módon, magyar nyelven
létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató a
létrejött szerződéseket iktatja és 5 évig ügyfélszolgálatán őrzi.
A Szolgáltatót a Megrendelő által tévesen, hiányosan vagy pontatlanul
megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb szállítási
problémáért – például, ha a Megrendelő által megadott címen a Megrendelő nem
érhető el – semminemű felelősség nem terheli, tekintettel arra, hogy
Szolgáltató a Megrendelő számára a megrendelés során az adatok leellenőrzésére és
szükség esetén azok kijavítására minden esetben lehetőséget biztosít, a
megrendelőlap a Megrendelő ellenőrzése, jóváhagyása nélkül technikailag sem
küldhető el a Szolgáltató részére.
Az adásvételi szerződés létrejötte:
- Ha a Vevő
megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a Szolgáltató a megrendelést
e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a Vevő (Felhasználó)
és a Szolgáltató között.
(Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a Vevőhöz 48 órán belül
nem érkezik meg, akkor a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles
a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
- A Felhasználó
elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek
minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF
rendelkezései vonatkoznak.
A termék lényeges tulajdonságai
Az Eladó által megvételre kínált, árukatalógusában szereplő és a Vevő által
megrendelhető, megvásárolható termékek köre az Eladó Webáruházában tekinthető
meg, míg az egyes termékek specifikációja és ára az adott termékre kattintva
érhető el. A termékek specifikációja tartalmazza a termék lényeges
tulajdonságát. Az Eladó által forgalmazott valamennyi termék megfelel a
vonatkozó mindenkori hatályos jogszabályoknak. A termék lényeges tulajdonságait
a Felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
Árak
A Webáruházban közzétett árak bruttó árak.
Az Eladó fenntartja a Webáruházban feltüntetett árak változtatásának jogát.
Az árváltozás a Webáruházban való megjelenéssel lép hatályba. Az Eladó
garantálja, hogy a felek közötti ajánlati kötöttség és annak Eladó részéről
történt elfogadását követően esetlegesen felmerülő árváltozás a már megrendelt
termékek vételárát nem befolyásolja. Az Eladó nem vállal felelősséget a
gondossága ellenére hibásan feltüntetett árért, így a honlapot üzemeltető
technikai szolgáltatónak, vagy az informatikai rendszernek felróható
adatrögzítési hibákért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert
nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra.
Ilyen esetekben az Eladó nem köteles a terméket a weboldalon feltüntetett
hibás áron szolgáltatni, hanem a rendelés visszaigazolásában felajánlja a
helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő döntése szerint
vagy megrendeli a terméket a helyes áron, vagy minden hátrányos jogkövetkezmény
Eladó felé való érvényesítése, illetve Vevőt terhelő bárminemű kötelezettség
nélkül elállhat vásárlási szándékától.
Kiszállítás, személyes átvétel
- Szállítási
határidő: A raktárkészleten lévő, megrendelt áru esetén határidő a
visszaigazolástól számított 5 munkanap. A nem raktárkészleten lévő,
illetve egyedi termékeink szállítási határideje 3-10 munkanap. A
szállítási cím a számlázási címtől eltérhet. A rendeléskor megadott
szállítási címet utólag nem lehet módosítani. A megrendelt áruk
kiszállítása az Eladó által kiválasztott futárszolgálat, illetve szállító
társaság igénybevételével történik.
- A
személyes átvétel a 4031 Debrecen, Köntösgát sor 15 címen történik,
munkanapokon 08:00 – 15:30 között
Postaköltség:
- Utánvét és
bankkártyás fizetés esetén a termék méretkategóriájától függ, ezt a
rendszer automatikusan társítja a megrendeléshez.
- Bruttó 60
000 Ft vásárlás esetén ingyenes.
A házhozszállítás díja a Magyarországon belüli szállítási címre történő,
egyszeri kiszállításra érvényes. Ha a Vevő hibájából nem történik meg az áru
átadása, a Vevő az ismételt kiszállítás díját köteles megtéríteni, még akkor
is, ha az egyébként ingyenes lenne. Amennyiben egy címről, vagy azonos Vevőtől érkező
megrendelés esetén két vagy több alkalommal kerül sor sikertelen kézbesítésre,
ezen Megrendelőnek, illetve ezen címre a Szolgáltató a továbbiakban csak előre
fizetés esetén küld újabb árut, melyről a Szolgáltató a Megrendelőt a
megrendelés visszaigazolására irányadó feltételek szerint tájékoztatja.
A Megrendelő köteles a termék csomagolásának sértetlenségét átvételkor
ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell
rögzíteni. A terméket a Megrendelő köteles a szállítólevél aláírásával átvenni,
elismerve ezzel a teljesítés tényét, helyét és időpontját. Ennek megtörténte
esetén a Szolgáltató hiányosságokra vonatkozó kifogást nem fogad el. A
Szolgáltató minden esetben megfelelően gondoskodik a termék megfelelő,
szállításra alkalmas csomagolásáról. Amennyiben a Megrendelő átvételkor a
csomagon bármilyen látható sérülést tapasztal, jogosult az átvételt megtagadni,
mely tényt a megtagadás okának feltüntetésével a szállítólevélen fel kell
tüntetni, a Megrendelőnek pedig alá kell írni. A szállítás során keletkezett
károkért a szállítót terheli a felelősség, a Szolgáltató és a mindenkori
szállító között, külön fennálló szerződés szerint.
- A termékek
kiszállítását a Szolgáltató szállító partnere a Vevővel előre közölt
időpontban végzi.
Lehetséges fizetési módok
- utánvéttel
- bankkártyás
fizetéssel az OTP Simple Pay rendszerén keresztül
Bankkártyás
fizetés biztonságos felületen: Online bankkártyás fizetés az OTP BANK ZRT – OTP
Simple fizetési felületén.
A Vevő tudomásul veszi, hogy a Grafika ’74 Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
adatkezelő által a https://storyonthewall.hu felhasználói
adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil
Kft. (1143 Budapest, Hungária körút 17-19.), mint adatfeldolgozó részére. Az
adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
Számlázáshoz szükséges adatok:
Vezetéknév; Keresztnév; Cégnév (nem kötelező); Ország; Megye; Irányítószám;
Város; Utca, házszám; Telefonszám; E-mail cím
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és
célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető
meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
Az alábbi adatok átadásra kerülnek a
szállítást végző partner (GLS General Logistics Systems Hungary
Csomag-Logisztikai Kft. 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.), mint
adatfeldolgozó részére:
Szállításhoz szükséges adatok:
Vezetéknév; Keresztnév; Cégnév (nem kötelező); Ország; Megye; Irányítószám;
Város; Utca, házszám; Telefonszám; E-mail cím
Elállási jog/felmondási jog (45/2014. (II. 26.)
Korm. rendelet szerint):
Figyelem, az alábbiakban leírtak, csak a fogyasztókra vonatkoznak, melyek
nem alkalmazhatóak, cégekre, közületekre, jogi személyekre, stb.
A fogyasztót az alább meghatározott határidőn belül
indokolás nélküli elállási jog illeti meg.
Az elállás/felmondási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár
le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik
személy a terméket átveszi.
Több, eltérő időpontban szolgáltatott termék esetén, valamint több tételből
vagy darabból álló termék szolgáltatásakor az elállási/felmondási jogot attól a
naptól kell számítani, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól
eltérő harmadik személy az utoljára szolgáltatott terméket, tételt vagy darabot
átveszi. Az elállási jog a szerződés megkötésének napja és
a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolható.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, a +36 20 350 2979
telefonszámon vagy a storyonthewall.info@gmail.com e-mail címen kell jeleznie.
Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási
nyilatkozat-mintát is. (Az ÁSZF lap alján, a 2. számú mellékletként
megtalálható. )
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt
határidő lejárta előtt a fenti módokon értesíti a webáruház munkatársait.
Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón
(például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek. Ön
köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb
elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy
átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt
elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vevő viseli. A termék
visszaküldésének közvetlen költsége a szállítási díjtáblázatban feltüntetett
összeg.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket,
vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot
kell figyelembe venni.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett
értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működéséhez
szükséges használatot meghaladó, vagy nem rendeltetésszerű használat miatt
következett be.
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a
jótállásról szóló tájékoztató
- Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Grafika ’74 Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt
érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye
alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által
választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye
teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy
a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az
ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére
Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a
szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés
költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a
vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön
kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később,
mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor
felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves
elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági
igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai
érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye
érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja,
hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Grafika ’74 Kft. adta, illetőleg
nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön
köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés
időpontjában is megvolt.
- Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban
meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye
alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy
kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos
minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott
leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön
termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától
számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát
elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel
érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy
forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági
igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül
termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági
kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta
forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal
időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából
ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre,
egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének
eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve
kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben
érvényesítheti.
Fontos, hogy a megrendelt termék átvételekor, de legkésőbb az átvételt
követő munkanapon (ez esetben a megadott e-mail címre küldi meg az Eladó a
bizonylatot) kapott ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot őrizze meg a
szavatossági / jótállási jogok érvényesítéséhez.
Amennyiben a fennálló jogvita, panasz nem vagy nem a Vevő igényének
megfelelően rendeződött, úgy a Vevő az alábbi szervekhez fordulhat:
Fogyasztóvédelmi hatóság: A fogyasztók panaszukkal (a szerződés létrejöttére, érvényességére,
joghatásaira és megszűnésére vonatkozó panaszok kivételével) a lakóhelyük vagy
tartózkodási helyük szerint illetékes kormányhivatalhoz mint kijelölt
fogyasztóvédelmi hatóságokhoz fordulhatnak (elérhetőségük: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek).
Békéltető
testület: A fogyasztók a jogviták peren kívüli rendezése
érdekében a lakóhelyük vagy tartózkodási helyük szerint illetékes békéltető
testülethez is fordulhatnak (https://bekeltetes.hu/index.php).
Az Eladót a békéltető testület előtti eljárásban együttműködési kötelezettség
terheli. Az Eladó székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és
elérhetőségei:
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Telefonszáma: (52) 500-749 Fax száma: (52) 500-720 E-mail cím: info@hbkik.hu; |
Bíróság: A Vevő
jogosult a fogyasztói jogvitából eredő követelésének bíróság előtti
jogérvényesítésére a Polgári Törvénykönyv és a Polgári perrendtartás szabályai
szerint.
Online vitarendezési
platform: Az alábbi online vitarendezési platform is
felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő
fogyasztói jogviták rendezéséhez: https://webgate.ec.europa.eu/odr.
Jogi Nyilatkozat:
- A
személyes adatok kezeléséhez történő hozzájárulás:
Az adatkezeléssel kapcsolatban további információt a https://storyonthewall.hu weboldalon, az Adatkezelési Tájékoztató menüpontban kaphat. Az Adatkezelési Tájékoztató a jelen ÁSZF 1. számú mellékletét képezi.
- A Vevő és
a Szolgáltató közötti jogviszonyra a magyar jog irányadó. A fogyasztónak
nem minősülő Vevő és Szolgáltató között jelen ÁSZF körében létrejött
szerződésekből eredő jogviták tekintetében felek kikötik a Debreceni
Járásbíróság, illetve Debreceni Törvényszék kizárólagos illetékességét.
- Felhívjuk
szíves figyelmét arra, hogy a honlapunkon megjelenő adatok, dokumentumok,
információk, képek, ábrák, írások, és grafikák, illetve a honlap Ön
képernyőjén megjelenő kialakítása a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI.
törvény, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény
rendelkezései értelmében védelem alatt állnak.
- Felhívjuk
szíves figyelmét arra, hogy a honlapon megjelent egyes képek esetenként
csupán illusztrációk, – ezt az adott kép mellett „A kép illusztráció”
szöveggel jelezzük. Kérjük, hogy a termék megrendelésekor legyen
figyelemmel arra, ha a készülék valós képe nem a weboldalon megjelent kép,
mert ebben az esetben az átvételt követően erre vonatkozó panaszt nem áll
módunkban elfogadni.
- Kérjük,
vegye figyelembe, hogy a honlapon feltüntetésre kerülő, a termékre
vonatkozó műszaki adatok, a termékleírás, specifikációk, így a tartozékok
megjelölése csupán tájékoztató jellegű információ, mely adatokat a
beszállítóink bocsátanak rendelkezésünkre. Így ezen információk
megfelelőségéért, teljességéért felelősséget nem vállalunk!
6.A Szolgáltató kizárólag a megrendelést visszaigazoló e-mailben
visszaigazolt árért és árumennyiségért vállal felelősséget, a fentiek szerinti
esetleges hibás kiírások esetén a Szolgáltató nem köteles a hibás kiírásnak
megfelelően teljesíteni a megrendelést.
- A weboldal
tartalmaz olyan linkeket, melyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek át.
Ezek további szolgáltatók tevékenységéért, megjelenített információiért
Szolgáltató nem vállal felelősséget, a Vásárló ezen oldalakat saját
felelősségére használja.
- Az
általános szerződési feltételek megváltoztatására Szolgáltató egyoldalúan
jogosult, a megváltoztatott ÁSZF a weboldalon történő közzététellel lép
hatályba.
Mellékletek:
1. sz. melléklet:
ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ
2. sz. melléklet:
Elállási/Felmondási nyilatkozat
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és
juttassa vissza)
Címzett: Grafika ’74 Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű
Társaság
4030 Debrecen, Lahner u. 24/A.
Telefonszám:+36-20/350-2979
E-mail cím: storyonthewall.info@gmail.com
Alulírott(ak): ……………………. ( név) kijelentem/kijelentjük, hogy
gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek
adásvételére irányuló szerződés tekintetében:……………………………………….. (megrendelés
száma)
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ………………………..
A fogyasztó(k) neve:……………………………
A fogyasztó(k) címe:………………………………….
Kelt: ………………………………..
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
A Szolgáltató tájékoztatója:
Az elállás/felmondási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár
le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy
a terméket átveszi vagy több, eltérő
időpontban szolgáltatott termék esetén valamint több tételből vagy
darabból álló termék szolgáltatásakor, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a
fuvarozótól eltérő harmadik személy az utoljára szolgáltatott terméket, tételt
vagy darabot átveszi.
Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb
elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy
átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt
elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vevő viseli.
Ha üzlethelyiségen kívül kötött szerződés esetében a terméket a szerződés
megkötésekor a fogyasztó otthonába fuvarozták és a termék jellegéből adódóan
postai küldeményként nem adható fel: A terméket saját költségünkön magunk
fuvarozzuk vissza.
A termék visszaküldésének közvetlen költségei a Vevőt terhelik. A költségek
megtalálhatóak az ÁSZF – Kiszállítás, személyes átvétel bekezdésben.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a
terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi
időpontot kell figyelembe venni.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett
értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének
megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett
be.