Általános Szerződési Feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a https://storyonthewall.hu WEBÁRUHÁZ (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

Jelen ÁSZF értelmében a Webáruház üzemeltetője az Eladó, míg a Vevő a fogyasztó, vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, mint Megrendelő és Felhasználó, akinek az Eladó a jelen Webáruházon keresztül árut ad el. A https://storyonthewall.hu honlapon keresztül forgalmazott kereskedelmi tételek értékesítésére jelen Általános Szerződési Feltételek alkalmazandók. A Vevő a vásárlás előtt, a jelen Általános Szerződési Feltételeket is elfogadja. Az Általános Szerződési Feltételek mindenki által megismerhetőek, nyilvánosak.

Webáruház címe: https://storyonthewall.hu/

A Webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban: Eladó, vagy Szolgáltató, vagy vállalkozás) adatai:

Cégnév: Grafika ’74 Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely címe: 4034 Debrecen, Lahner u. 24/A.
Telephely címe: 4031 Debrecen, Köntösgát sor 15.
Cégjegyzékszám: 09-09-006484

Nyilvántartást vezető cégbíróság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága
Statisztikai számjel: 11799333181311309
Adószám: 11799333-2-09
Bankszámlaszám: 61400038-10017643-00000000

A vállalkozás üzleti tevékenysége helyének postai címe:

4034 Debrecen, Lahner u. 24/A.

A Vevő panaszát az alábbi címre küldheti meg:

4034 Debrecen, Lahner u. 24/A.

Telefonszám: +36-20/350-2979

E-mail cím: storyonthewall.info@gmail.com

Tárhelyszolgáltató neve, székhelye, elérhetőségei: DiMa.hu Kft., 4032 Debrecen, Békessy Béla u. 9. C. épület 3. emelet 10. ajtó, +36-30/661-3609, info@dima.hu

Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása

  1. A vásárlás során a Felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház Felhasználója között.
    2. Ha a Felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései: 

  • 1. A megrendelés összeállítása (kosár használata)
  • 2. Kosár tartalmának ellenőrzése („Tovább a pénztárhoz”-ra kattint)
  • 3. Számlázási és szállítási adatok megadása
  • 4. A megrendelés elküldése („Megrendelés elküldése”-re kattint)
  • 5. A megrendelés visszaigazolása érkezik e-mail címre

A Webáruházban történő vásárlás a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, elektronikus úton történő megrendeléssel lehetséges. A megrendelés és szerződéskötés minden esetben magyar nyelven történik.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a Megrendelő (vásárláskor megadott) adatainak valódiságát megvizsgálja, és amennyiben az abban foglalt adatok valódisága kétséges, megkérdőjelezhető, vagy értelmezhetetlen, úgy a megrendelést törölje. A Szolgáltató megrendelést csak nagykorú, bejelentett magyarországi lakcímmel, telefonszámmal és e-mail címmel rendelkező személyektől, továbbá Magyarországon bejegyzett székhellyel (kiszállítási címmel) rendelkező jogi személytől, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezettől fogad el. Más nevére szóló megrendelést a Szolgáltató nem fogad el.

A Megrendelő a Szolgáltató Webáruházában található, az általa megrendelés szándékával kiválasztott terméket a kosárba helyezi, megjelölve ezzel egyidejűleg az általa megrendelni kívánt darabszámot. A kosár tartalmazza a Megrendelő által kiválasztott termékeket, a termékek darabszámát, egységárát, a szállítással kapcsolatos költségeket, a Megrendelő által fizetendő végösszeget. Ezután a „Tovább a pénztárhoz” ikonra kattintva a Megrendelő kitöltheti a megrendelő lap rovatait, amelyekben megadhatja a megrendeléshez szükséges számlázási és szállítási adatait és kiválaszthatja a felajánlott fizetési módok valamelyikét. A megrendelőlap szükséges rovatainak kitöltését követően a „Megrendelés elküldése” ikonra kattintva a megrendelés befejeződik, a következő ablakban a megrendelés tartalmának részletes listája még látható.

A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok Megrendelő által történt ellenőrzését követően, a „Megrendelés elküldése” ikonra kattintás Megrendelő által történő megerősítésével, ezáltal a Szolgáltató részére elektronikus úton történt elküldésével, majd a Szolgáltató írásos, elektronikus úton történő rendelés visszaigazolásával jön létre.

Ha a Megrendelő a megrendelőlapot hibásan vagy hiányosan tölti ki, hibaüzenetet kap, mely tájékoztatja Megrendelőt a hiba okáról, és a kitöltési hiba folytán az ajánlati kötöttség létre nem jöttéről. A Szolgáltató a megrendelés, szerződés tényét, létrejöttét, a megrendelés tartalmát a megrendelés elküldését (a Szolgáltató számára hozzáférhetővé válását) követő 48 órán belül a Megrendelő által megadott e-mail címre történő elektronikus levél küldésével visszaigazolja a hatályos jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően. Amennyiben a Szolgáltató visszaigazolása a rendelés Megrendelő által történt elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül a Megrendelőhöz nem érkezik meg (számára nem válik hozzáférhetővé), úgy a Megrendelő ezzel minden hátrányos jogkövetkezmény Szolgáltató felé való érvényesítése, illetve Megrendelőt terhelő bárminemű kötelezettség nélkül mentesül az ajánlati kötöttség, illetve a szerződéses kötelezettség alól.

A Szolgáltató megrendelés visszaigazolása minden esetben tartalmazza a Megrendelő által megrendelt termék megnevezését, mennyiségét, a szállítás és a fizetés Megrendelő által kiválasztott módját, a termék árát és a szállítási költséget, valamint a Szolgáltató által vállalt várható szállítási határidőt.

A Szolgáltató a Megrendelőt a tudomására jutást követően minden esetben haladéktalanul tájékoztatja, ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, vagy ha nem tudja azt a rendelés visszaigazolásban megadott, várható határidőben leszállítani. Szolgáltató a Megrendelőt a fenti körülményekről legkésőbb az eredeti szállítási határidőig elektronikus úton tájékoztatja a módosult szállítási határidő megjelölésével, azzal, hogy a Megrendelő ezen Szolgáltatói tájékoztatás megérkezését követő 48 órán belül jelezheti Szolgáltató felé, hogy a szállítást a módosult feltételekkel is elfogadja szerződésszerű teljesítésnek, vagy hogy a megrendeléstől el kíván állni. A megrendelés fenntartásához a Megrendelő kifejezett, elektronikus úton adott, írásbeli nyilatkozata szükséges.

A felek közötti szerződés létrejöttének időpontja a Szolgáltató megrendelés visszaigazolásának a Megrendelő e-mail címére történő megérkezésének (hozzáférhetővé válásának) időpontja. A felek között ily módon, magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató a létrejött szerződéseket iktatja és 5 évig ügyfélszolgálatán őrzi.

A Szolgáltatót a Megrendelő által tévesen, hiányosan vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb szállítási problémáért – például, ha a Megrendelő által megadott címen a Megrendelő nem érhető el – semminemű felelősség nem terheli, tekintettel arra, hogy Szolgáltató a Megrendelő számára a megrendelés során az adatok leellenőrzésére és szükség esetén azok kijavítására minden esetben lehetőséget biztosít, a megrendelőlap a Megrendelő ellenőrzése, jóváhagyása nélkül technikailag sem küldhető el a Szolgáltató részére. 

Az adásvételi szerződés létrejötte:

  1. Ha a Vevő megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a Szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a Vevő (Felhasználó) és a Szolgáltató között.

(Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a Vevőhöz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)

  1. A Felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

A termék lényeges tulajdonságai

Az Eladó által megvételre kínált, árukatalógusában szereplő és a Vevő által megrendelhető, megvásárolható termékek köre az Eladó Webáruházában tekinthető meg, míg az egyes termékek specifikációja és ára az adott termékre kattintva érhető el. A termékek specifikációja tartalmazza a termék lényeges tulajdonságát. Az Eladó által forgalmazott valamennyi termék megfelel a vonatkozó mindenkori hatályos jogszabályoknak. A termék lényeges tulajdonságait a Felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

 

Árak

 

A Webáruházban közzétett árak bruttó árak.

Az Eladó fenntartja a Webáruházban feltüntetett árak változtatásának jogát. Az árváltozás a Webáruházban való megjelenéssel lép hatályba. Az Eladó garantálja, hogy a felek közötti ajánlati kötöttség és annak Eladó részéről történt elfogadását követően esetlegesen felmerülő árváltozás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Az Eladó nem vállal felelősséget a gondossága ellenére hibásan feltüntetett árért, így a honlapot üzemeltető technikai szolgáltatónak, vagy az informatikai rendszernek felróható adatrögzítési hibákért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra.

Ilyen esetekben az Eladó nem köteles a terméket a weboldalon feltüntetett hibás áron szolgáltatni, hanem a rendelés visszaigazolásában felajánlja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő döntése szerint vagy megrendeli a terméket a helyes áron, vagy minden hátrányos jogkövetkezmény Eladó felé való érvényesítése, illetve Vevőt terhelő bárminemű kötelezettség nélkül elállhat vásárlási szándékától.

 

Kiszállítás, személyes átvétel

  1. Szállítási határidő: A raktárkészleten lévő, megrendelt áru esetén határidő a visszaigazolástól számított 5 munkanap. A nem raktárkészleten lévő, illetve egyedi termékeink szállítási határideje 3-10 munkanap. A szállítási cím a számlázási címtől eltérhet. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani. A megrendelt áruk kiszállítása az Eladó által kiválasztott futárszolgálat, illetve szállító társaság igénybevételével történik.
  2. A személyes átvétel a 4031 Debrecen, Köntösgát sor 15 címen történik, munkanapokon 08:00 – 15:30 között

Postaköltség:

  • Utánvét és bankkártyás fizetés esetén a termék méretkategóriájától függ, ezt a rendszer automatikusan társítja a megrendeléshez.
  • Bruttó 60 000 Ft vásárlás esetén ingyenes.

A házhozszállítás díja a Magyarországon belüli szállítási címre történő, egyszeri kiszállításra érvényes. Ha a Vevő hibájából nem történik meg az áru átadása, a Vevő az ismételt kiszállítás díját köteles megtéríteni, még akkor is, ha az egyébként ingyenes lenne. Amennyiben egy címről, vagy azonos Vevőtől érkező megrendelés esetén két vagy több alkalommal kerül sor sikertelen kézbesítésre, ezen Megrendelőnek, illetve ezen címre a Szolgáltató a továbbiakban csak előre fizetés esetén küld újabb árut, melyről a Szolgáltató a Megrendelőt a megrendelés visszaigazolására irányadó feltételek szerint tájékoztatja.

A Megrendelő köteles a termék csomagolásának sértetlenségét átvételkor ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. A terméket a Megrendelő köteles a szállítólevél aláírásával átvenni, elismerve ezzel a teljesítés tényét, helyét és időpontját. Ennek megtörténte esetén a Szolgáltató hiányosságokra vonatkozó kifogást nem fogad el. A Szolgáltató minden esetben megfelelően gondoskodik a termék megfelelő, szállításra alkalmas csomagolásáról. Amennyiben a Megrendelő átvételkor a csomagon bármilyen látható sérülést tapasztal, jogosult az átvételt megtagadni, mely tényt a megtagadás okának feltüntetésével a szállítólevélen fel kell tüntetni, a Megrendelőnek pedig alá kell írni. A szállítás során keletkezett károkért a szállítót terheli a felelősség, a Szolgáltató és a mindenkori szállító között, külön fennálló szerződés szerint.

  1. A termékek kiszállítását a Szolgáltató szállító partnere a Vevővel előre közölt időpontban végzi.

 

Lehetséges fizetési módok

  1. utánvéttel
  2. bankkártyás fizetéssel az OTP Simple Pay rendszerén keresztül

 

Bankkártyás fizetés biztonságos felületen: Online bankkártyás fizetés az OTP BANK ZRT – OTP Simple fizetési felületén.

 

 

A Vevő tudomásul veszi, hogy a Grafika ’74 Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. adatkezelő által a https://storyonthewall.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1143 Budapest, Hungária körút 17-19.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:

Számlázáshoz szükséges adatok:
Vezetéknév; Keresztnév; Cégnév (nem kötelező); Ország; Megye; Irányítószám; Város; Utca, házszám; Telefonszám; E-mail cím

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

Az alábbi adatok átadásra kerülnek a szállítást végző partner (GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.), mint adatfeldolgozó részére:

Szállításhoz szükséges adatok:
Vezetéknév; Keresztnév; Cégnév (nem kötelező); Ország; Megye; Irányítószám; Város; Utca, házszám; Telefonszám; E-mail cím

 

Elállási jog/felmondási jog (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerint): 

Figyelem, az alábbiakban leírtak, csak a fogyasztókra vonatkoznak, melyek nem alkalmazhatóak, cégekre, közületekre, jogi személyekre, stb.
A fogyasztót az alább meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.

Az elállás/felmondási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Több, eltérő időpontban szolgáltatott termék esetén, valamint több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor az elállási/felmondási jogot attól a naptól kell számítani, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utoljára szolgáltatott terméket, tételt vagy darabot átveszi. Az
elállási jog a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolható.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, a +36 20 350 2979 telefonszámon vagy a storyonthewall.info@gmail.com e-mail címen kell jeleznie. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. (Az ÁSZF lap alján, a 2. számú mellékletként megtalálható. )
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt a fenti módokon értesíti a webáruház munkatársait.

 

Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vevő viseli. A termék visszaküldésének közvetlen költsége a szállítási díjtáblázatban feltüntetett összeg.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működéséhez szükséges használatot meghaladó, vagy nem rendeltetésszerű használat miatt következett be.

 

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

 

  1. Kellékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Grafika ’74 Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Grafika ’74 Kft. adta, illetőleg nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

  1. Termékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

 

Fontos, hogy a megrendelt termék átvételekor, de legkésőbb az átvételt követő munkanapon (ez esetben a megadott e-mail címre küldi meg az Eladó a bizonylatot) kapott ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot őrizze meg a szavatossági / jótállási jogok érvényesítéséhez.

  

Amennyiben a fennálló jogvita, panasz nem vagy nem a Vevő igényének megfelelően rendeződött, úgy a Vevő az alábbi szervekhez fordulhat:

Fogyasztóvédelmi hatóság: A fogyasztók panaszukkal (a szerződés létrejöttére, érvényességére, joghatásaira és megszűnésére vonatkozó panaszok kivételével) a lakóhelyük vagy tartózkodási helyük szerint illetékes kormányhivatalhoz mint kijelölt fogyasztóvédelmi hatóságokhoz fordulhatnak (elérhetőségük: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek).

Békéltető testület: A fogyasztók a jogviták peren kívüli rendezése érdekében a lakóhelyük vagy tartózkodási helyük szerint illetékes békéltető testülethez is fordulhatnak (https://bekeltetes.hu/index.php). Az Eladót a békéltető testület előtti eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Az Eladó székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és elérhetőségei:
 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

Fax száma: (52) 500-720

E-mail cím: info@hbkik.hu;

 

Bíróság: A Vevő jogosult a fogyasztói jogvitából eredő követelésének bíróság előtti jogérvényesítésére a Polgári Törvénykönyv és a Polgári perrendtartás szabályai szerint.

Online vitarendezési platform: Az alábbi online vitarendezési platform is felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez: https://webgate.ec.europa.eu/odr.

 

Jogi Nyilatkozat:

 

  1. A személyes adatok kezeléséhez történő hozzájárulás:
    Az adatkezeléssel kapcsolatban további információt a https://storyonthewall.hu weboldalon, az Adatkezelési Tájékoztató menüpontban kaphat. Az Adatkezelési Tájékoztató a jelen ÁSZF 1. számú mellékletét képezi.

 

  1. A Vevő és a Szolgáltató közötti jogviszonyra a magyar jog irányadó. A fogyasztónak nem minősülő Vevő és Szolgáltató között jelen ÁSZF körében létrejött szerződésekből eredő jogviták tekintetében felek kikötik a Debreceni Járásbíróság, illetve Debreceni Törvényszék kizárólagos illetékességét.

 

  1. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a honlapunkon megjelenő adatok, dokumentumok, információk, képek, ábrák, írások, és grafikák, illetve a honlap Ön képernyőjén megjelenő kialakítása a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései értelmében védelem alatt állnak.

 

  1. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a honlapon megjelent egyes képek esetenként csupán illusztrációk, – ezt az adott kép mellett „A kép illusztráció” szöveggel jelezzük. Kérjük, hogy a termék megrendelésekor legyen figyelemmel arra, ha a készülék valós képe nem a weboldalon megjelent kép, mert ebben az esetben az átvételt követően erre vonatkozó panaszt nem áll módunkban elfogadni.

 

  1. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a honlapon feltüntetésre kerülő, a termékre vonatkozó műszaki adatok, a termékleírás, specifikációk, így a tartozékok megjelölése csupán tájékoztató jellegű információ, mely adatokat a beszállítóink bocsátanak rendelkezésünkre. Így ezen információk megfelelőségéért, teljességéért felelősséget nem vállalunk!

 

6.A Szolgáltató kizárólag a megrendelést visszaigazoló e-mailben visszaigazolt árért és árumennyiségért vállal felelősséget, a fentiek szerinti esetleges hibás kiírások esetén a Szolgáltató nem köteles a hibás kiírásnak megfelelően teljesíteni a megrendelést.

 

  1. A weboldal tartalmaz olyan linkeket, melyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek át. Ezek további szolgáltatók tevékenységéért, megjelenített információiért Szolgáltató nem vállal felelősséget, a Vásárló ezen oldalakat saját felelősségére használja.

 

  1. Az általános szerződési feltételek megváltoztatására Szolgáltató egyoldalúan jogosult, a megváltoztatott ÁSZF a weboldalon történő közzététellel lép hatályba.

  

Mellékletek:

 

1. sz. melléklet:

 

ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ

 

2. sz. melléklet:

 

Elállási/Felmondási nyilatkozat

 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett: Grafika ’74 Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
4030 Debrecen, Lahner u. 24/A.
Telefonszám:+36-20/350-2979
E-mail cím: storyonthewall.info@gmail.com

Alulírott(ak): ……………………. ( név) kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:……………………………………….. (megrendelés száma)
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ………………………..
A fogyasztó(k) neve:……………………………
A fogyasztó(k) címe:………………………………….

Kelt: ………………………………..

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

A Szolgáltató tájékoztatója:

Az elállás/felmondási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi vagy több, eltérő időpontban szolgáltatott termék esetén valamint több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utoljára szolgáltatott terméket, tételt vagy darabot átveszi.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vevő viseli.

Ha üzlethelyiségen kívül kötött szerződés esetében a terméket a szerződés megkötésekor a fogyasztó otthonába fuvarozták és a termék jellegéből adódóan postai küldeményként nem adható fel: A terméket saját költségünkön magunk fuvarozzuk vissza.

A termék visszaküldésének közvetlen költségei a Vevőt terhelik. A költségek megtalálhatóak az ÁSZF – Kiszállítás, személyes átvétel bekezdésben.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.